שירותי מחשוב – מה הם כוללים?

שירותי מחשוב ענן הם קבוצה של תוכנה וחומרה שניתן לגשת אליהם מרחוק. הם נועדו להקל על משתמשי הקצה לגשת לשירותים שהם צריכים בזמן שהם מחוץ לבית. הענן הוא מקום בו תוכלו לגשת לנתונים, למסמכים ולקבצים המאוחסנים בשרתים ברחבי העולם, בכל זמן ומכל מקום. שירותים אלה כוללים דואר אלקטרוני, אירוח אתרים, הזרמת וידאו, אחסון קבצים וכן הלאה.

הענן מאפשר לך לגשת לנתונים שלך בכמה דרכים – אונליין או לא מקוון באמצעות אפליקציות שונות כמו Google Drive ו-Dropbox. חלק מהאפליקציות הללו מציעות לך דרכים שונות לגשת לקבצים שלך – דרך אחת היא באמצעות אפליקציה המותקנת במחשב או במכשיר הנייד שלך; דרך נוספת היא שימוש בדפדפן אינטרנט; דרך שלישית היא שימוש באפליקציה המותקנת בשרת המחובר לאינטרנט; אחרון חביב יש אפליקציות מבוססות ענן המאפשרות לך לעבוד מרחוק מבלי שתהיה לך נוכחות פיזית במשרד.

צרו קשר ונשמח להתאים לכם מגוון רחב של שירותי מחשוב >>>

משפרים את היעילות של העסק באופן ניכר

שירותי מחשוב ענן הם מגמה עדכנית בתעשיית ה-IT. הם שינו את האופן שבו חברות מאחסנות וניגשים לנתונים. הענן שינה את אופן הפיתוח, הפריסה והשימוש בתוכנה. זה גם משנה את האופן שבו חברות עושות עסקים. יותר מכל, זה שינה את האופן שבו אנו חושבים על פיתוח תוכנה ותפעול.

שירותים אלו מוצעים כעת על ידי מספר רב של ספקים, כל אחד עם תכונות ייחודיות משלו. היתרון הגדול ביותר של שירותים אלו הוא שניתן לגשת אליהם בכל עת מכל מקום ללא קשר למקום שבו אתה נמצא או מה אתה עושה. 

עושים שינוי בגישה לנתונים החשובים

משמעות הדבר היא שהנתונים שלך תמיד זמינים עבורך בכל מקום שאתה הולך – לא משנה באיזה מכשיר או מערכת הפעלה אתה משתמש כדי לגשת אליהם מהמחשב או המחשב הנייד שלך לטלפון הנייד או מחשב הטאבלט שלך, מהענן לשרת גיבוי בקומה למטה, מהבית למשרד בעיר אחרת.

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
יתרונות של רכישת נעליים באינטרנט
כיום אנחנו עושים כמעט הכול באמצעות האינטרנט. במיוחד שכיום הטלפון החכם הולך אתנו לכל מקום, הרי שבהחלט...
קרא עוד »
ינו 26, 2019
בניית חנות וירטואלית – כיצד מתכננים נכון חנות לעסק
תדמיינו לעצמכם, שאתם מקבלים הזמנות לרכישת מוצרים ושירותים מלקוחות המתגוררים ביישובים הרחוקים מהעסק...
קרא עוד »
אוק 05, 2021
מתי נשתמש עם סורק ברקוד
סורק ברקוד נמצא בימנו בשימוש נרחב אותו נוכל למצוא כאשר נכנס לחנויות השונות, לסופרמרקטים, כאשר למעשה...
קרא עוד »
אוג 07, 2022