כיצד נמדד הערך של המטבע הדיגיטלי?

מה זה BTC

מה זה מטבע דיגיטלי? וכיצד מודדים את ערכו? מטבעות דיגיטאליים מאפשרים לרבים לבצע מסחר ותשלומים ללא ישויות ציבוריות שגובות מיסים ומפקחות על המטבעות. בכך, הנפקת מטבע דיגיטאלי ותשלום וירטואלי – באמצעות מטבעות כמו ביטקוין – הפכה פופולארית והיא במגמת עלייה. אבל מה צריך לדעת על ערכה של שיטת התשלום? הכול בהמשך. 

מי שעוסק מעט בכלכלה, או מחפש דרכים משתלמות יותר לבצע עסקים: כדאי שיכיר את הדרך הווירטואלית שאינה כוללת מיסוי או פיקוח עבור תשלומים וקבלת תשלומים, והיא תשלום באמצעות מטבעות וירטואליים אשר ידועים כקריפטוגרפים

בשימוש במטבעות אלה אפשר לבצע תשלומים בין חברות ובעלי עסקים, כמו גם בין אנשים פרטיים באמצעות האינטרנט, בעוד שאת התשלום מעבירים אל ארנקים וירטואליים. תשלום זה מאפשר קיום של מערכות יחסית פיננסיות נוחות יותר שאין עליהם יישות שיכולה לקבוע ערכם ש המטבעות ביחד לכלכלה, מיסים ושאר תשלומים שמקשים על בעלי עסקים וחברות להתקיים. 

כיצד נמדד ערכו של מטבע דיגיטלי?

ערך של מטבע כזה, מתבסס כמובן עם ערך המניות שלו בבורסה. בכך למשל, עם החרמה של המטבעות – הערך ירד. אבל עם עליה בשימוש במטבע – הערך יינסוק. למעשה, התנודתיות של מטבעות דיגיטאליים בבורסה, הינה גבוהה. לכן לעיתים הערך גבוה מאד ויכול להגיע עד למחיר של 8,100 דולרים, או שהוא ירד. מי שרוצה להרוויח מכול העסק הזה –  חשוב שיקרא יותר ויבין באמצעות חברות מקצועיות מתי כדאי לרכוש את המטבעות ומתי כדאי למכור אותן. 

בכול מקרה, הכלכלנים מסבירים כי מטבעות שאינם קונבנציונליים יכולים להוליד סיכון, אבל גם רווחים גדולים. זאת משום שישנו צפי כי בסופו של דבר: תשלום באמצעות מטבעות קריפטוגרפים יהיה פופולארי ואף יגבור בעתיד על תשלום באמצעות כסף מוכר וחוקי. 

לסיכום, כדי לבצע השקעה בטוחה, מומלץ לגלוש אל אתרים שעוסקים במטבעות מסוג זה ושם להבין כיצד אפשר לרכוש את המטבעות, ומתי כדאי לבצע רכישה. 

אולי יעניין אותך גם מה זה BTC

כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מה ניתן לעשות לאחר קורס ניהול רשתות?
קורס ניהול רשתות הוא תנאי מוקדם לכל מהנדס רשת. אבל לא מספיק רק לסיים את הקורס ולהגיע לעבודה. יש עוד...
קרא עוד »
אוק 09, 2022
נעלי כלות נוחות, כך תבחרי הכי טוב
נעלי כלה הן פריט החובה לכלה לעתיד. הם עשויים בדרך כלל מחומרים רכים ובעלי עיצוב עדין שיתאים לשמלה. רוב...
קרא עוד »
אפר 09, 2023
איזו פלטפורמה הכי טובה לבניית חנות וירטואלית?
רוצים למכור ברשת נעלי ספורט? רוצים למכור משקפיים, מכנסים, תכשיטים, בשמים או כל דבר אחר? לרשותכם מגוון...
קרא עוד »
פבר 20, 2022